eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji › Re: Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ipriqt$odc$1@news.task.gda.pl>
    <c15khqr1fd8v$.1csrsqzub420i$.dlg@40tude.net>
    <iprmhm$v4c$1@news.task.gda.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    <ipscq8$lf0$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit
    transakcji
    Date: Thu, 5 May 2011 08:54:30 +0200
    Lines: 21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4dc249ab$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1304578475 213.192.88.238 (5 May 2011 08:54:35 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551574
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ipscq8$lf0$1@news.task.gda.pl...
    >>> Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
    >>> a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...
    >
    >> Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.
    >
    > Bedac w ich placowce zima w celu zamkniecia miszczoskiego
    > (wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
    > Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam
    > karty.
    >
    > Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...
    >
    Miszczoskiego nie mam, kod do telefonu mam, ale to niczego nie dowodzi, bo
    kartę też mam.
    Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu
    telefonicznego.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1