    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie najnowsza przeglądarka? - Reklamacja odrzucona
    Date: Thu, 02 Feb 2012 14:12:19 +0100

    witek napisał(a) :
> [...]
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html

    > ee, ktos szukal kasy to mu sie wierszowka spłodziła.

    No nie wiem. Nie mam regulaminu PKO S.A., więc wierzę w prawdziwość
    cytatu z artykułu:
    "Zdecydowanie bardziej konkretny jest Pekao S.A. W regulaminie
    czytamy o obowiązku posiadania legalnego oprogramowania, aktualnego
    oprogramowania antywirusowego, zapory firewall, najnowszych wersji
    przeglądarek oraz innych rekomendowanych przez bank rozwiązań
    publikowanych na jego stronie."

    Nie dziwi mnie taki wymóg, skoro każdy dominujący kontrahent stara
    się obwarować swoją odpowiedzialność maksymalnymi wykluczeniami. Czy
    byłaby to niedozwolona klauzula, nie wiem. Szczególnie to z
    najnowszą przeglądarką.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]