eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie najnowsza przeglądarka? - Reklamacja odrzuconaRe: Nie najnowsza przeglądarka? - Reklamacja odrzucona
  • Data: 2012-02-02 13:22:07
    Temat: Re: Nie najnowsza przeglądarka? - Reklamacja odrzucona
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2/2/2012 7:12 AM, Zbynek Ltd. wrote:
    > witek napisał(a) :
    >> On 2/2/2012 5:20 AM, Zbynek Ltd. wrote:
    >>> Elo
    >>>
    >>> Masz system bez legalnego klucza? Nie masz najnowszej wersji
    >>> przeglądarki? A może nie masz najnowszej bazy danych antywirusowych?
    >>> Jeśli składałeś kliencie reklamację z tytułu nieautoryzowanej
    >>> transakcji internetowej, to masz gwarancję na jej odrzucenie.
    >>> http://banki.wp.pl/kat,121354,title,Brak-najnowszego
    -oprogramowania,wid,14213698,wiadomosc.html
    >>>
    >>
    >>
    >> ee, ktos szukal kasy to mu sie wierszowka spłodziła.
    >
    > No nie wiem. Nie mam regulaminu PKO S.A., więc wierzę w prawdziwość
    > cytatu z artykułu:
    > "Zdecydowanie bardziej konkretny jest Pekao S.A. W regulaminie
    > czytamy o obowiązku posiadania legalnego oprogramowania, aktualnego
    > oprogramowania antywirusowego, zapory firewall, najnowszych wersji
    > przeglądarek oraz innych rekomendowanych przez bank rozwiązań
    > publikowanych na jego stronie."
    >
    > Nie dziwi mnie taki wymóg, skoro każdy dominujący kontrahent stara
    > się obwarować swoją odpowiedzialność maksymalnymi wykluczeniami. Czy
    > byłaby to niedozwolona klauzula, nie wiem. Szczególnie to z
    > najnowszą przeglądarką.
    >

    To jeszcze bank musialby ci udowodnic, ze to wlasnie brak najnowszej
    przegladarki spowodowal strate hasla.

    Masz jakis pomysl jak to zrobic?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1