    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Date: Sat, 1 May 2010 11:14:31 +0100

    > To pikuś! Mi zniknęło 15.000,00 PLN - ktoś posiadając wszystkie niezbędne
    > dane, numery itp, podszył sie
    > pode mnie i wykonał przelew telefoniczny umniejszając mi konto o 15.000,00
    > PLN!!! Polbank oczywiście nie > jest ubezpieczony, nie poczuwa się do
    > winy, insynuuje, że okradła mnie rodzina, co jest totalną
    > bezczelnością!!! Obowiązuje ich tajemnica wydana przez Centralę i o niczym
    > mi nie mówią, prócz tego, że
    > chodze po ulicach i rozdaję ludziom dane neizbędne do wykonania przelewu,
    > powinni jeszcze dodać, że
> [...]

    Bank ma wszystkie dane o waszych kontach! Doslownie kazda osoba majaca
    dostep do komputera w banku moze te dane miec. Jeszcze lepiej w miejscu
    zalozenia konta bo tam sa wszstkie fizyczne papiery!
    Bank nie przyzna sie nigdy, ze zrobil to ich pracownik, najwyzej dadza mu do
    zrozumienia by sie delikatnie zwolnil. A bank i tak jest za zaslona
    tajemnicy bankowej.
    Takich przypadkow zaczyna byc coraz wiecej. Zwlszcza wsrod ludzi ktorzy nie
    sa na codzien w kraju ale to nie jest regola.
    Ja osobiscie znam z najblizszego otoczenia przynajmniej 3 takie przypadki z
    roznych stron Polski i roznych bankow.
    Dlatego nie polecam trzymac w polsce w banku wiecej jak 3000zl. najlepiej
    nic! Tak jest najbezpieczniej.