  • Data: 2009-07-31 20:54:50
    Temat: Re: Nie rozumiem.
    Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gonzo pisze:
    > Witam,
    > Przygladam sie cenom opcji i czegos nie rozumiem. Jak to mozliwe, ze
    > cena bid dla put jest tak mala, ze nie oplaca sie kupowac? Czesto jest
    > tak, ze nie oplaca sie kupowac po Ask, ale Bid? Pomijajac oczywisty
    > powod, ze moj model wyceny nie jest doskonaly to co innego moze byc
    > powodem tak niskiej ceny? Czy moze ktos wystawil opcji tak duzo, ze zbil
    > cene? Jak dzialaja animatorzy na polskim rynku opcji? Maja obowiazek
    > kwotowania wg jakiegos modelu czy jak im sie podoba?
    > A jesli to prawda, ze ktos wystawil tak duzo opcji to moze warto
> [...]

    Wiesz czasami chodzac po lokalnym rynku z realnymi produktami
    zastanawiam sie czemu cena swiezych pomidorow jest wyzsza niz tych
    zgnilych lub tych pedzonych na wodzie.

    I ciesze sie ze moge realnie qrwa mac kupic kilo pomidorow bez owijania
    w bawelne ze one sa put bez geta albo ze nie koliduja z altruistycznymi
    sowizmatami kretynskiego pietycyzmu.