  • Data: 2011-09-03 06:58:26
    Temat: Re: Nie spieszą się
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > czytalem chyba, ze lokata jest zakladana "najpozniej" w kolejnym dniu
    > roboczym
    > wg mnie jest tak w kazdym przypadku, a nie "najpozniej"

    IMHO z iRegulaminu wynika, że powinni tą lokatę założyć tego samego dnia w
    którym dostali kasę:
    Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą zasilenia.

    Swoją drogą z tymi regulaminami, to nieźle pojechali. Zamiast przygotować
    prosty, dedykowany regulamin lokaty na 2 strony, to nazałączali tego śmiecia
    i w sumie do końca nie wiadomo które zapisy tyczą się tej konkretnej lokaty,
    a które nie.