  • Data: 2010-05-20 11:49:07
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek wrote:
    > apamietam. I zapewne na takie "najcieższe" czasy jak wojna
    > czy totalny kryzys na calym swiecie, złoto w postaci fizycznej jest
    > dobrym zabezpieczeniem
    > jak i inne dobra materialne które ktos inny bedzie chciał wymienić na
    > inny towar.
    >
    > Zloto "fizyczne" ma jednak wg. mnie, np. taka wade, że mozemy zostac
    > z niego fizycznie obrabowani
    > a wynajecie np. sejfu w banku, nie wiem jaki, ale zapewne bedzie
    > generowac spory
    > (dla szaraka) koszt utrzymania
    >
    > Pozdrawiam

    Kolego, ja mam sejf wmurowany w sciane gdzie trzymam antyczne srebrne lyzki.
    Kiedys bylo tam z pol tuzina krugerrandow i 50 zlotych frankow
    szwajcarskich ale coz zrobic-
    podatki, bieda itp uciazliwosci zycia mnie od tego ciezaru juz uwolnily.
    Oczywiscie byle cham z lomem moze taki sejf rozbic ale na faceta
    ktoremu b. sie spieszy ten sejf
    wystarczy. Od czego jednak skrytki w meblach? Mieli je oboje moi rodzice
    i to zrobione fachowo,
    przez specjalistow z AK. Mozna tez schowac pare zlotych monet w gniazdku
    elektrycznym w scianie.
    Ja bym tam nawet dorobil jakas pulapke, tak by prad elektryczny takiego
    ciekawskiego popiescil.
    Jednej rzeczy nie radze- oddawania zlota do banku. Bank moze upasc albo
    rzad oficjalnie zloto skonfiskuje
    gdy nadejdzie czarna godzina. Ogromna wada zlota jest bowiem fakt, ze b.
    sie ono lepi do raczek.

    fatso