  • Data: 2010-05-20 20:05:51
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek wrote:

    > Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > Czytanie ze zrozumieniem, również aluzji, wymaga troche czasu ;)
    > Przegryzlem na razie antyporadnik emeryta - czy jakos tak
    > i troche o filarach od 1-4 oraz zelazno-wolframowym zlocie :)
    >
    > Pozdrawiam

    Ja tez dziekuje za link. Wolframowe zloto b. ciekawa sprawa skoro wymaga to
    zaangazowania wyzszej technologii. Znajomy lekarz, Pakistanczyk,
    powiedzial mi kiedys,
    ze zloto kupowal u siebie w domu pokazujac handlarzowi w souku palcem,
    ile on ma odkroic
    ze sztaby zlota. No i paki wzial laubzege i na miejscu ucial, ile
    trzeba. Bardzo to rozsadne podejscie
    bo od razu widac co jest w srodku.

    fatso