  • Data: 2010-05-20 12:55:13
    Temat: Re: Nie za póżno ?
    Od: SERG <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-20 14:27, Waldek pisze:

    > Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Podalem to w pewnym uproszczeniu
    > ale jak chcesz do analizuj precyzyjnie :)
    > Kupilem forda escorta z dobrym wypos. rocznik 97
    > - mial ~1,5 roku dokladnie 11k przebiegu 1 wlas. salon PL.

    Coś ściemniasz obecnie taki Fordzik z okolic roku 2000 chodzi po 10k zł.
    więc nie wmówisz mi że za roczniaka dałeś 11 000 zł. w ówczesnych
    czasach. No fucking way.
    Jeżeli tak było to musiałeś na niezłego frajera trafić, który go w
    takiej cenie sprzedał, ale to nie świadczy o tym, że 10-lat temu auta
    traciły szybciej na wartości niż obecnie.