    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Date: Sun, 05 Apr 2015 07:20:28 +0200

    W dniu 05.04.2015 o 00:25, Wojciech Bancer pisze:

    > Niespecjalnie jestem za tym by obraz świata był budowany tylko przez
    > media i "głośne przypadki" :P

    Dokładnie. Przecież teraz zazwyczaj mówi się tylko o tym co jest złe, co
    się nie udało, generalnie o jakiś tam szeroko pojętych minusach. Jak coś
    dobrze działa to jest pomijane i wspominać o tym nawet nie ma sensu.
    W tym przypadku należałoby porównać dane zebrane ze wszystkich banków w
    stylu ogólna ilość reklamacji z podziałem na PIN/bezPINu, rozpatrzone
    pozytywnie/negatywnie itd. itp. I wtedy można się pokusić o wyciąganie
    jakiś ogólnych wniosków.
    A skoro już tak na tych wyjątkach chcemy coś budować, to ja sobie nie
    przypominam aby ktoś tutaj, na grupie, opisywał swoje 'zbliżeniowe'
    przygody. No ale może dlatego, że tutaj nikt za bardzo z tego nie
    korzysta ;)

    Xenocide