  • Data: 2015-04-07 16:12:08
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Apr 2015 12:27:51 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > I wtedy (podobnie jak w przypadkach wykrytego skimmingu w 1 bankomacie)
    > nigdy nie ma problemów ze zwrotem środków, nawet automatycznym.
    > Z takiej samej przyczyny teraz nie masz problemów z dużą ilością fraudów
    > online, mimo że do tego trzeba przecież tylko "spojrzeć" na kartę i zapamiętać
    > numer i datę ważności.

    A ja pamiętam, że gdy problem skimmingu zaistniał, to banki standardowo
    odrzucały reklamacje, uzasadniając to tym, że: "tylko posiadacz karty
    mógł dokonać operacji, gdyż nikt inny nie znał kodu PIN tej karty."
    Nie chce mi się szukać, ale tak mi coś po głowie chodzi, że to właśnie
    Ty używałeś wówczas tego argumentu tutaj na grupie.
    A banki reklamacje zaczęły uznawać dopiero wtedy, gdy wszystkie media
    zaczęły pisać o problemie skimmingu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof