  • Data: 2015-04-16 20:18:11
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-16, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    > Każde nieuprawnione użycie karty płatniczej jest fraudem. Tym bardziej
    > skradzionej

    Dobrze więc czepiaczu, nie zmienia to faktu że *dopóki* Ci karty nie skradną to
    bezpieczniejsze
    jest ich stosowanie, bo nie musisz podawać numeru PIN.

    > Więc niech banki dla swoich klientów uruchomią specjalne kursy
    > wpisywania numeru PIN.

    I może jeszcze pisać Cię mają nauczyć?

    > Telefon ma służyć przed wszystkim do dzwonienia,

    Tak. Obraź się na świat, że nie chce Twojej wizji.

    > Jeden wyjątek obala całą tezę - powinieneś o tym wiedzieć.
    > W tym wypadku obalił tezę, że "pewne są bankomaty w oddziałach".

    Ale moja teza była (uwaga), że są PEWNIEJSZE, nie że są PEWNE.
    Czujesz różnicę, czy tak chcesz mi dopierdolić, że to nieistotne?

    > Jeśli chcesz, to możesz sobie nawet w piecu palić pieniędzmi, ale nie
    > zmuszaj do tego innych.

    Gdzieś Cię zmuszam do korzystania z usługi, z której nie umiesz korzystać?
    Pokaż gdzie.

    > Co jest nieprawda? Że klientkę obciążono łączną kwotą ok. 3,5 tys. zł
    > gdy na koncie karty miała tylko tysiąc?
    > Czy może to, że jej konto obciążono ponad setką transakcji, na kwoty
    > poniżej jakiegokolwiek sensownego limitu?

    Przeczytaj artykuł do końca, nie same nagłówki to się dowiesz.
    Ja za Ciebie czytał nie będę.

    > Czy potrzeba prowadzić dokładne statystyki żeby stwierdzić, że od dwóch
    > dni deszcz leje?

    Argument nie na temat.

    > Kradzież karty spostrzega się wtedy, gdy trzeba nią zapłacić, rzadko
    > wcześniej.

    Nieprawda.

    --
    Wojciech Bańcer