  • Data: 2015-04-17 01:12:40
    Temat: Re: "Niebezpieczne" zbliżeniówki
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 20:18:11 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Dobrze więc czepiaczu, nie zmienia to faktu że *dopóki* Ci karty nie skradną to
    bezpieczniejsze
    > jest ich stosowanie, bo nie musisz podawać numeru PIN.

    Dobrze, że pogrubiłeś to słowo *dopóki*, bo gdy mi kartę zbliżeniową
    ukradną, to już mogą mnie okraść na bardzo wysoką kwotę, znacznie wyższą
    niż wszelkie ustalone przeze mnie limity oraz stan środków na koncie.
    I jest jeszcze jedno *"dopóki"* o którym nie wspomniałeś: dopóki
    Chińczycy nie zaczną sprzedawać sprzętu do masowego sczytywania kart
    zbliżeniowych (np. w autobusie). Przypominam, że jeszcze kilka lat temu
    nikomu do głowy by nie przyszło, że da się w bankomacie zamontować
    nakładkę na klawiaturę i kamerkę do rejestrowaniu kodów PIN.

    --
    Krzysztof