eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiebezpieczny system informatyczny (?) BZWBKRe: Niebezpieczny system informatyczny (?) BZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!he
    lios.domdata.com!DOMDATA3.BAUBODEN.com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>
    Subject: Re: Niebezpieczny system informatyczny (?) BZWBK
    Message-ID: <6...@m...domdata.depfa-it.com
    >
    Sender: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>
    Date: Fri, 8 Aug 2003 10:25:22 +0200
    Lines: 27
    X-Newsreader: Microsoft (R) Exchange Internet News Service Version 5.5.2653.11
    References: <bgt4qv$tc5$1@szmaragd.futuro.pl>
    Return-Receipt-To: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:254792
    [ ukryj nagłówki ]

    > Hi,
    > Mam (jeszcze) konto w BZWBK.
    > Wiekszosc tranzakcji realizuje przez internet.
    > Niekiedy trzeba jednak pojsc do okienka do banku.
    > Zazwyczaj wtedy gdy przelewane sumy sa dosyc duze.
    > I tak:
    > * kupno samochodu. Pieniadze zamiast eliksirem poszly tanim.
    > Pomimo, ze pani
    > w okienku mowilem min. 3-y razy, ze chce eliksirem.
    > * kupno mieszkania. Blad w tytule przelewu.
    >
    > Do czego zmierzam. Oba bledy stwierdzalem, kiedy dostawalem
    > karteczke do
    > podpisu. Ale juz nic nie mozna bylo zrobic. Przelew sobie poszedl.
    > Moim zdaniem powinno byc:
    >
    > Przygotowanie przelewu.
    > Akceptacja klienta
    > Przelew poszedl
    >
    > A nie:
    > Przygotowanie przelewu.
    > Przelew poszedl
    > Akceptacja klienta
    >
    > Chyba mam racje, co nie ? Moze gdzies to zglosic - tylko gdzie ?
    Witam

    Zgadza się. Zdarzyło mi się chyba 2 razy (i to w różnych oddziałach),
    gdy chciałem wpłacić pieniądze na swoje konto. Na początku podaje się
    Pani kwotę. No ale gdy okazało się, że miałem inną kwotę (tzn. po prostu
    pomyliłem się przy liczeniu), to Pani w okienku nie mogła anulować tej
    transakcji tylko musiała zrobić drugą operacją na minus i dopiero potem
    właściwy przekaz na konto. I to mam w historii rachunku a do tego trwało
    dość długo. I tak jest za każdym razem najpierw się pytają o kwotę,
    realizują wpłatę a potem dopiero liczą i dają do podpisu ale to jest już
    za późno. Dlatego teraz przed podaniem kwoty liczę, czy mam wszystko OK,
    bo potem są problemy. Coś mają pochrzanione z procedurami. Powinno być
    pytanie o kwotę, przeliczenie, podpis a dopiero potem przelew, a tak na
    100% nie jest.

    Pozdrawiam
    Rafał Piaskowski.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1