  • Data: 2008-10-30 10:17:50
    Temat: Re: Niech ktos mi wylumaczy jak postawje kurs walutowy?
    Od: -Dorota- <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jasio <s...@k...pl> wrote:

    > No OK, ale jak?

    Nie wiem, czy to jest najbardziej aktualna wersja rozporządzenia,
    ale poczytaj sobie tutaj:
    http://aktyprawne.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr?id=1
    67174
    - to odnośnie kursu NBP.

    Co do kursów banków, to jak napisali przedpiścy, generalnie reguluje
    to rynek (plus jakieś wewnętrzne procedury banków, np. wyliczają
    sobie kurs na podstawie kursów ogłoszonych przez kilka innych
    /największych?/ banków).

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota