eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiedokończony wniosek na www bankuRe: Niedokończony wniosek na www banku
  • Data: 2016-01-22 10:05:00
    Temat: Re: Niedokończony wniosek na www banku
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 21 Jan 2016 17:39:34 +0100, Karol <k...@1...pl>
    wrote:
    > Klient banku wypełniał wniosek o pozyczke, o kartę, o debet... o
    > cokolwiek... ale nie dokończył go...
    > po 1-2 dniach dzwoni konsultant i pyta, dlaczego klient nie
    zakończył
    > wniosku.
    > Każdy administrator strony www, ma wgląd w logi serwera i zna ruchy
    > użytkowników na swoich własnych stronach, tylko czy takie
    wykorzystanie
    > tych nie powinno być przypadkiem wymienione w polityce prywatności
    serwisu
    > www ?
    > Czy jest to jakieś naruszenie przepisów ?

    Przecież rozpoczynając wniosek godzisz się na przekazanie tych
    danych, czy one są kompletne czy nie nie ma znaczenia.

    Te dane nie są w logach serwera www (w ogólnym znaczeniu). Serwisy
    wniosków w bankach to dość skomplikowane systemy rejestrujące
    zachowanie klienta na każdym etapie (kroku) wniosku. Rozpoczęcie
    składania wniosku tworzy sesję wnioskową, która jest przechowywana w
    bazach danych bez względu nsa jego status (dokończony czy nie).
    Wniosek nie musi być dokończony (kompletny) aby był procesowany przez
    bank, wystarczy aby zawierał dane umożliwiające kontakt.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1