eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiedokończony wniosek na www bankuRe: Niedokończony wniosek na www banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!aioe.o
    rg!.POSTED!not-for-mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niedokończony wniosek na www banku
    Date: Sat, 23 Jan 2016 02:21:28 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 38
    Message-ID: <n7ukiv$14bo$1@gioia.aioe.org>
    References: <17fashwl6li3i.mj79pizm58kk$.dlg@40tude.net>
    <n7r23c$16vq$1@gioia.aioe.org>
    <1lfi7wyi8q8b.1329jkzhts062$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: sG2FgvIZTVxzsYWplM0XRg.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:620042
    [ ukryj nagłówki ]

    Karol wrote:

    > Dnia Fri, 22 Jan 2016 01:47:40 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):
    >
    >> Na 99% żaden administrator nikt nie zaglądał w tym celu w logi serwera -
    >> po prostu ten bank ma tak zaprojektowaną aplikację www (czyli: jeżeli
    >> klient wypełnił ileś procent aplikacji, ale jej nie wysłał / nie
    >> dokończył, to za dzień/dwa generuje się o tym raport dla bankowych
    >> ludków zajmujących się obdzwanianiem klientów).
    >>
    >
    > zapewne jest to tak zorganizowane technicznie jak piszesz, tylko czy jest
    > to zgodne z zasadami prywatności, poufności i intymności na stronie.
    > Wiadomo, klient nie oglądał strony anonimowo, zalogował się loginem,
    > hasłem...

    No to chyba nie ma problemu. Skoro był w bankowości elektronicznej i zaczął
    wniosek o nowy produkt to chyba jest logiczne, że bank dąży do zawarcia
    umowy na ten produkt. Kontakt do klienta (takiego co już przekazał swoje
    dane i ma podpisane umowy na inne produkty) to zdaje się nawet nie jest
    marketing (na przetwarzanie danych do celów marketingowych trzeba wyrazić
    zgodę), tylko po prostu sprzedaż kolejnego produktu.

    A jak pytasz o coś takiego jak "polityka prywatności serwisu WWW" (bez
    znaczenia czy takie coś w ogóle istnieje), to zapytam: czy zadałeś sobie w
    ogóle trud, żeby ten dokument przejrzeć, zanim o niego tutaj zapytałeś?

    Co innego jakby kontakt z banku był przed finalnym zatwierdzeniem formularza
    zgłoszeniowego przez osobę, która nie jest jeszcze klientem tego banku.
    Wówczas mógłbyś się udać do GIODO i zarzucić bankowi, że przetwarza dane
    osobowe mimo braku zgody i jednocześnie mimo braku jakiejkolwiek umowy z
    danym klientem. Tylko że prawdopodobnie większość tych formularzy, jeżeli ma
    więcej niż 1 krok, to będzie miała zgodę na przetwarzanie danych w celu
    zawarcia wniosku i/lub w celach marketingowych od razu na pierwszym kroku
    formularza.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1