-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!aioe.o
rg!.POSTED!not-for-mail
From: janek z pola <a...@e...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Niedokończony wniosek na www banku
Date: Sat, 23 Jan 2016 02:21:28 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 38
Message-ID: <n7ukiv$14bo$1@gioia.aioe.org>
References: <17fashwl6li3i.mj79pizm58kk$.dlg@40tude.net>
<n7r23c$16vq$1@gioia.aioe.org>
<1lfi7wyi8q8b.1329jkzhts062$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: sG2FgvIZTVxzsYWplM0XRg.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: KNode/4.8.5
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:620042
[ ukryj nagłówki ]Karol wrote:
> Dnia Fri, 22 Jan 2016 01:47:40 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):
>
>> Na 99% żaden administrator nikt nie zaglądał w tym celu w logi serwera -
>> po prostu ten bank ma tak zaprojektowaną aplikację www (czyli: jeżeli
>> klient wypełnił ileś procent aplikacji, ale jej nie wysłał / nie
>> dokończył, to za dzień/dwa generuje się o tym raport dla bankowych
>> ludków zajmujących się obdzwanianiem klientów).
>>
>
> zapewne jest to tak zorganizowane technicznie jak piszesz, tylko czy jest
> to zgodne z zasadami prywatności, poufności i intymności na stronie.
> Wiadomo, klient nie oglądał strony anonimowo, zalogował się loginem,
> hasłem...
No to chyba nie ma problemu. Skoro był w bankowości elektronicznej i zaczął
wniosek o nowy produkt to chyba jest logiczne, że bank dąży do zawarcia
umowy na ten produkt. Kontakt do klienta (takiego co już przekazał swoje
dane i ma podpisane umowy na inne produkty) to zdaje się nawet nie jest
marketing (na przetwarzanie danych do celów marketingowych trzeba wyrazić
zgodę), tylko po prostu sprzedaż kolejnego produktu.
A jak pytasz o coś takiego jak "polityka prywatności serwisu WWW" (bez
znaczenia czy takie coś w ogóle istnieje), to zapytam: czy zadałeś sobie w
ogóle trud, żeby ten dokument przejrzeć, zanim o niego tutaj zapytałeś?
Co innego jakby kontakt z banku był przed finalnym zatwierdzeniem formularza
zgłoszeniowego przez osobę, która nie jest jeszcze klientem tego banku.
Wówczas mógłbyś się udać do GIODO i zarzucić bankowi, że przetwarza dane
osobowe mimo braku zgody i jednocześnie mimo braku jakiejkolwiek umowy z
danym klientem. Tylko że prawdopodobnie większość tych formularzy, jeżeli ma
więcej niż 1 krok, to będzie miała zgodę na przetwarzanie danych w celu
zawarcia wniosku i/lub w celach marketingowych od razu na pierwszym kroku
formularza.
--
Wysłane z pola.
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...