eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiemal 4 miliony (chyba 3.7) plnów niemal ,,na wnuczka'' › Re: Niemal 4 miliony (chyba 3.7) plnów niemal ,,na wnuczka''
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niemal 4 miliony (chyba 3.7) plnów niemal ,,na wnuczka''
    Date: Fri, 8 May 2015 00:28:05 +0200

    "monter.FM" 554bddcb$0$2187$6...@n...neostrada.pl

    > Eneuel, dlaczego - skoro mieszkasz w województwie tak utalentowanych "biznesmenów"
    - nie idziesz tą drogą?

    Którą?

    -- budowania dróg?
    szedłem, ale źle na tym wyszedłem ;)
    [wolę wiśnie i orzeszki]

    -- naciągania urzędników?
    to niemoralne
    [znany jest mi zakaz bicia niemowlaków]

    -- urzędniczą?
    nie jestem aż tak zdolny
    [trzeba być idiotą aby tak fatalnie polać]

    > Dopóki coś nie jest zabronione - jest dozwolone.

    Co masz na swej myśli?

    () Słanie m@ili,
    () budowanie dróg,
    () pracę ,,na urzędzie''?

    > Załóż firmę (pełny ZUS = 1029, w moim przypadku),

    Jedną mam nadal. :) Można by rzec -- na prawach szczególnych, honorowych. :)

    I aby było jasne -- nie ja ustalam wysokość składek ZUS.
    Ja jedynie zlecam przelewy do Zakładu Utylizacji Składek. :)

    Czy z tej pełni coś Ci wraca do kieszeni? :)

    > wykreuj się na doradcę finansowego,

    Doradzam tutaj. :) Grupie zawdzięczam bardzo dużo, dlatego lubię tę Grupę. :)

    > coś tam pokombinuj

    Co? Stale coś kombinuję. :)

    > (właśnie na tych kluczowych sprawach się nie znam)

    Na jakich kluczowych? Nikt nikogo nie bił kluczem francuskim
    po głowie. Pieniądze zabrano inaczej -- bez przemocy. :) Tak
    zwany ZIF. ;) http://pl.wikipedia.org/wiki/ZIF

    > i triumfuj! :-)

    strzeżcie się triumfu -- jest pułapką losu!

    [od dawna to ja zakładam pułapki, dlatego od jakiegoś czasu
    lubię triumfowane? Znudziło się mi triumfowanie; obecnie wolę
    [TopSiKret] bez triumfowania; triumf jest nudny; zemsta jest
    wprawdzie mdła -- ale pożywna...]

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacek_kaczmarski,kas
    andra.html

    > A nieświadomych ludzików jest ciągle całe multum.

    O kim Ty piszesz? Co masz na myśli swej? :)

    > Aż mi ich szkooooodaaaa*... :-)

    najmilsze są drobne panie z ogromnym mieszkaniem?

    http://www.poezja-spiewana.pl/index.php?str=lf&no=76
    67

    aż żal gdy na którąś z takich pań trafi byle drań!

    > * ale przełam się, biznes, to biznes!!! :-D

    O czym Ty piszesz?
    Wątki pomyliłeś? :)

    > --
    > http://monter.fm/