eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNietypowa procedura w Polbanku?Re: Nietypowa procedura w Polbanku?
  • Data: 2009-02-03 10:05:41
    Temat: Re: Nietypowa procedura w Polbanku?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Lut, 07:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > > W piątek wybrałem się do oddziału Polbanku aby złożyć wypowiedzenie
    > > umowy o użytkowanie KK i zwrócić ją. Ku mojemu zaskoczeniu pracownicy,
    > > włącznie z dyrektorem oddziału, odmówili mi przyjęcia dyspozycji
    > > wypowiedzenia umowy oraz przyjęcia karty. Powodem był nie działający
    > > system, w którym pracownik nie mógł sprawdzić aktualnego salda KK.
    >
    > pracownicy w Polbanku nie widzą rachunków kk...w takim razie jak można
    > tam zrezygnować z karty? jaka jest "właściwa" procedura?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Z tego co zrozumiałem wszystko jest ok, dopóki pracownik jest w stanie
    potwierdzić stan rachunku karty. Jeśli nie jest zerowy podejmują różne
    czynności, zależnie od wysokości zadłużenia. Niestety nie chcieli
    opowiedzieć jak różnicują małe i duże zadłużenie. Obiecali zgłosić
    zmianę procedur wewnętrznych.

    Pozdrawiam,

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1