eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-10 21:17:37
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2012 20:08, froff pisze:

    > Nie chodzi mi teraz, że jakoś bardzo boję się o swoją forsę ale
    > chciałbym bardzo wiedzieć czy i jakie są prawne możliwości by taką
    > sytuację odkręcić - taka wiedza może kiedyś się przydać. Zakładam, że
    > powinny być.

    Tak, są - należy zastrzec kartę, a później przestrzegać regulaminu i nie
    udostępniać swojej karty osobom trzecim.

    Oczywiście możesz też napisać do sprzedawcy jak normalny człowiek prośbę
    o usunięcie danych, zamiast wyciągać od razu prawnicze działa. Ale do
    tego trzeba być normalnym człowiekiem zdolnym do normalnego dialogu.
    Myślisz, że jesteś do tego zdolny? Spróbuj!

    Z małą uwagą - dane karty mogą jeszcze tkwić gdzieś w zapamiętanych
    danych samej przeglądarki.