eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-10 21:21:29
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2012 20:17, Kamil Jońca pisze:

    > Obawiam się, że musisz przestać używać kart. Gdzieś słyszałem o pomyśle
    > chyba Amexa na "jednorazowe" numery kart.

    Ja to robię inaczej - używam "ładowalnej" karty (np. mBank ma kartę
    przeznaczoną specjalnie do transakcji "zdalnych").

    Oczywiście nie jest to "jednorazowość" karty i jeśli środki są to
    zostaną zdjęte, ale jeśli karta jest "opróżniona", to autoryzacja
    zostanie odrzucona - i jeśli kolejna taka okresowa próba autoryzacji nie
    wypadnie akurat jak naładujesz kartę, to będzie mniej-więcej coś w
    guście tych jednorazowych kart.

    W każdym razie jeśli zapomnę odwołać odnowienie abonamentu, to środki mi
    nie zejdą, a sprzedawca będzie uprzejmie donosił o problemach z autoryzacją.