eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-10 22:09:10
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2012 22:32, Wojciech Bancer pisze:

    > Chcesz powiedzieć że nie wolno mi podarować komuś środków płatniczych? :)

    Niekoniecznie, ale wart pamiętać o tym, że to są różne rzeczy ;)

    > Ale "obdarowanie US" to temat zupełnie obok i jakby nie związany
    > z poruszanym problemem. Ale nawet jakby się czepiać, to jest kwota
    > wolna i taki abonament jej nie przekroczy (nawet corocznie opłacany).

    Wolna - może (zakładając że nie była to "kropla" która przepełniła czarę
    ;) ) ale deklarację i tak trzeba składać.

    A związek z tematem jest następujący: ZANIM zacznie się komuś robić
    awanturę i donos, że niby coś źle zrobił, warto się upewnić, że samemu
    jest się czystym przynajmniej w sprawach powiązanych z pretensjami, żeby
    nie dostać rykoszetem swojej krucjaty.