eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNikompetentne partyline skad my to znamy ;)Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
  • Data: 2007-04-12 20:34:54
    Temat: Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
    Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,40526
    97.html
    >
    > Artykul otwiera oczywiscie mBank, ale to chyba nie dziwi bo tam jest
    > tylko infolinia. Niestety banki czesto zapominaja o tym, ze jest to
    > czesto pierwsza linia kontaktu klient<>bank, ktora moze psuc i psuje
    > wizerunek banku.

    Artykuł jest niesprawiedliwy, w mbanku u mlinki, może dlatego że to
    prawie jedyna forma kontaktu, można coś załatwic, dowiedziec się, powie
    od razu że reklamacja jest zasadna czy nie
    W millennium po co jest infolinia to naprawdę nie wiem, praktycznie nic
    się nie da załatwic ani dowiedziec, trzeba złożyc zapytanie/reklamację i
    czekac 30 dni i ani dnia krócej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1