eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNikompetentne partyline skad my to znamy ;)Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    Date: Thu, 12 Apr 2007 22:34:54 +0200
    From: Ra <...@s...pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
    References: <evl1bi$t0c$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <evl1bi$t0c$1@news.dialog.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <461e8183$0$13201$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 12 Apr 2007 18:59:15 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.128.128
    X-Trace: 1176404355 mamut2.aster.pl 13201 82.210.128.128:3915
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:412133
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,40526
    97.html
    >
    > Artykul otwiera oczywiscie mBank, ale to chyba nie dziwi bo tam jest
    > tylko infolinia. Niestety banki czesto zapominaja o tym, ze jest to
    > czesto pierwsza linia kontaktu klient<>bank, ktora moze psuc i psuje
    > wizerunek banku.

    Artykuł jest niesprawiedliwy, w mbanku u mlinki, może dlatego że to
    prawie jedyna forma kontaktu, można coś załatwic, dowiedziec się, powie
    od razu że reklamacja jest zasadna czy nie
    W millennium po co jest infolinia to naprawdę nie wiem, praktycznie nic
    się nie da załatwic ani dowiedziec, trzeba złożyc zapytanie/reklamację i
    czekac 30 dni i ani dnia krócej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1