  • Data: 2010-09-09 23:13:10
    Temat: Re: Nizsza kultura bankowosci
    Od: ToRo999 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz jestem w 100% w tej samej sytacji ;-)

    Konto założyłem i przelałem odpowiednia kwote z tytulem "WYPLATA".
    Premie otrzymalem cacy wszystko. W drugim miesiacu wyslalem przelew z
    tytulem "WPLATA". Premii nie dostalem. Dzwonie na infolinie, 10 minut
    sluchania regulaminow itd. i ciagle Pani powolywala sie na zapis "musi
    zostac odnotowany wplyw z tytuly wynagrodzenia", a że w tytule nie ma
    wynagrodzenie to jest to przelew wlasny. Tlumaczylem ze nigdzie nie ma
    zapisu ze ma byc W TYTULE wynagrodzenie, ale przelew z tytulu
    wynagrodzenia a to chyba co innego - rownie dobrze moge byc wlasnym
    szefem i sobie przelewac pieniadze z tytulem d*pa. W koncu pytam: w
    poprzednim miesiacu odnotowano wplyw tak? Tak. Czym sie rozni ten
    obecny od poprzedniego (tak na prawde brak Y w tytule). Pani
    stwierdzila ze poprzedni byl wynagrodzeniem a ten obecny to wplata
    wlasna itd. srele morele - oba przelewy z tego samego konta. Zlozylem
    reklamacje, po tygodniu zadzwonili z odpowiedzia, chyba przeczytali mi
    pol regulaminu 10000 przywilejow i na koniec ze reklamacja nie uznana.
    Polecilem pare osob wiec kilka stowek poszlo sie... Konto zamykam od
    razu kiedy bede mogl to zrobic bez zwracania 5 dyszek.

    Konta bym w ogole nie zakladal, ale przed zalozeniem spytalem
    konsultanta czy moze byc inny wplyw. Stwierdzil ze tak ale na
    odpowiednia kwote, jezeli jestem studentem to powyzej 1000zl jezeli
    nie to powyzej 2000zl. I tak przez przypadek w sumie poszedl ten
    przelew z innym tytulem bo nie myslalem o bawieniu sie w
    "wynagrodzenia", skoro to kwota ma byc odpowiednia a nie tytul, ale
    widac jest inaczej.