eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNo i prosze Lukas zwrócił opłatę karną 30zł za nieterminową spłatę karty kredytowej MaximaRe: No i prosze Lukas zwrócił opłatę karną 30zł za nieterminową spłatę karty kredytowej Maxima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!newsfeed.ision.net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed.f
    reenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e4kad6$7sn$1@81.210.89.82>
    Subject: Re: No i prosze Lukas zwrócił opłatę karną 30zł za nieterminową
    spłatę karty kredytowej Maxima
    Date: Fri, 19 May 2006 17:43:22 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <78705$446de745$540ad61f$29685@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 19
    NNTP-Posting-Host: 84.10.214.31 (84.10.214.31)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 May 2006 17:41:57 +0200
    X-Trace: 78705446de745f1af73ba29685
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:385939
    [ ukryj nagłówki ]

    "PiotrF" <...@...pl> wrote in message news:e4kad6$7sn$1@81.210.89.82...
    > Wysłałem reklamację do Lukas banku
    > dotyczącą naliczenia opłaty karnej za nieterminowąspłatę karty, wyciąg
    > pocztą nie dotarł do mnie.
    > Kilka mądrze skleconych zdań, powołanie się na kodeks cywilny i bank
    > przychylił siędo mojej prośby i anulował karę,
    > która wg prawa jest niezgodna z ich regulaminem.
    > Pisania w sumie na 5 minut, pisemko przy okazji podrzucilem do banku,
    > dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i po 2 tyg przyslali pismo z
    > anulacją karnej oplaty.
    >

    IMHO zadna rewelacja. Chyba juz zdecydowana wiekszosc bankow anuluje kare
    przy pierwszym przekroczeniu terminu lub limitu. Nawet jest bylo to
    zawinione przez klienta. Wydaje mi sie, ze wlozyles duzo wysilku w to co
    mogloby byc zalatwione jednym telefonem :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1