eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNo to jakie to konto?Re: No to jakie to konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Kwik <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No to jakie to konto?
    Date: Fri, 14 May 2010 20:14:14 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 46
    Message-ID: <4...@n...pl>
    References: <hshlh6$cl3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <3wwryxydc509.mjnfrvzt7sr8$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: rb.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1273860471 16293 87.239.216.21 (14 May 2010 18:07:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 18:07:51 +0000 (UTC)
    To: Imka <s...@g...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <3wwryxydc509.mjnfrvzt7sr8$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100514-0, 05/14/2010), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527351
    [ ukryj nagłówki ]

    Imka pisze:
    > In <news:hshlh6$cl3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> Kwik typed:
    >
    >> - mbank - bo tu juz mam konto, i od listopada (sic!) probujemy
    >> przeksztalcic je we wspolne konto malzenskie - jak na razie bezskutecznie
    >
    > W związku z powyższym stwierdzeniem - czy mógłbyś bliżej coś napisać,
    > jakie problemy wystepują? 'Nie, bo nie', czy 'chętnie, ale nam coś tu
    > nie wychodzi'?
    >
    > Przymierzam się do takiej właśnie wolty i Twój przypadek mnie
    > zainteresował - radziłbyś próbować czy odpuścić sobie na starcie? ;)

    Ciezko powiedziec. Jak koledze - mi oferta mbanku pasuje, dlatego tam
    zostane. Powiem wiecej, sprobuje doprowadzic to polaczenie do konca.

    Sam proces to jakas paranoja. Szczerze sadzilem, ze to polega na
    uruchomieniu jednej opcji, podpisaniu papierka i pyk - na drugi dzien z
    dwoch rachunkow robi sie jeden. W koncu to standardowa operacja, a nie
    jakies "rocket-science".

    Najwiekszy problem jest chyba z tym, ze oboje mielismy ekonta. Wiec
    najpierw zona musiala trzy razy odwiedzic punkt, za kazdym razem
    trafiajac na kogos z inna wersja wydarzen (czyli ze albo trzeba najpierw
    zlozyc wniosek o zmiane danych, jako ze zmienila nazwisko, albo ze
    najpierw o przeksztalcenie, albo ze najpierw zamknac a potem zmienic).
    Kiedy to w koncu udalo sie ustalic (nie bez problemow) i zalatwic, w
    listopadzie przystapilismy do likwidacji jej konta (co ponoc jest
    konieczne w pierwszej kolejnosci). Zatem karte debetowa zamknieto od
    razu, KK - w styczniu (zgodnie z ustaleniami, po ilustam pustych
    wyciagach). Natomiast rachunku nie zamknieto (nietrudno sie domyslic ze
    nie moglem zlozyc wniosku o przeszkstalcenie dopoki tego nie zrobiono) -
    dopiero po telefonicznej interwencji w polowie lutego. Wtedy zlozylem
    pierwsza dyspozycje przeksztalcenia rachunku i czekalem na dokumenty.
    Pod koniec marca stracilem cierpliwosc i zadzwonilem - oczywiscie takiej
    dyspozycji nie bylo w systemie, wiec zlozylem ja ponownie. Na dokumenty
    znow sie nie doczekalem, i pod koniec kwietnia zlozylem reklamacje.
    Odpowiedziano na nia bardzo szybko, juz 6 maja z ogromnymi przeprosinami
    oraz zapewnieniem, ze 5 maja dokumenty zostaly wyslane. Niestety, do
    dzis ich nie otrzymalem, wiec dzis tez napisalem ze prosze o wyslanie
    ich w poniedzialek - kurierem. Moj list zostal w ogole olany, w zwiazku
    z czym postanowilem zmienic konto. As simple as this. Juz nie wiem czy
    sie smiac czy plakac, ale po prostu zaczalem szukac nowego konta.

    Pozdro i bon courage
    Kwik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1