  • Data: 2007-11-23 19:17:56
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl> napisał w wiadomości
    news:fi70v2$mse$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no ale umowa kredytowa to b. prosty deal:
    > 1) bierzesz pieniądze,
    > 2) kupujesz dom,
    > 3) spłacasz raty
    >
    > jeżeli nie spłacasz to bank realizuje zabezpieczenie, np. zabiera dom.
    > każdy kto podpisywał umowę kredytową o tym wiedział, i pretensje może mieć
    > do siebie

    Nie, mi chodzi o to, dlaczego ciebie bank karze (podnoszac oplaty,
    oprocentowania ect) za tych co nie placa.

    > Gdyby bank był odpowiedzialny za to, że ktoś nie spłaca kredytów to wiele
    > ludzi brałoby kredyty, potem już prosto - strzelasz szefa w mordę,
    > wylatujesz z pracy, nie szukasz nowej, nie spłacasz kredytu, bank nic nie
    > może zrobić, ty idziesz do pracy na czarno albo wyjeżdżasz za granicę a
    > mieszkanie wynajmujesz. proste.

    Hehehe, sorrka, ale wlasnie tak jest (jeszcze) w UK:))) Oczywiscie w duzym
    uproszczeniu.
    Majac naprawde duza sile woli, samozaparcie i konsekwencjie, mozna w UK zyc
    z kredytow i nigdy ich nie splacic...
    Generalnie tak rodza sie fortuny, ale to temat na inna dyskusjie.

    > ludzi okradają: ZUS, fiskus, NFZ i jescze jakiś fundusz pracy - ale do
    > banku po kredyt idą dobrowolnie i kupują produkt tak jak się kupuje
    > samochód czy usługi towarzyskie w agencji towarzyskiej. Ja bym raczej
    > podkreślał aspekt że niektórzy ludzie są bezmyślni, ale skoro mogą
    > wybierać posłów, czyli decydować o losach kraju, to dlaczego im zabronić
    > decydowania o kilkuset tysiącach?

    Ale ja nie dyskutuje o sprawie niepodwazalnej jaka jest zwrot czegos co sie
    pozyczylo. Ja sie pytam dlaczego ty masz byc karany za nie swoje bledy?
    Dlaczego bank ma miedzy innymi na tobie odbic sobie straty spowodowane
    niesplacaniem kredytow?