  • Data: 2010-12-02 20:16:15
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do pasów tego typu to ci wyjasnie.
    > Przy tym przeciążeniu dylemat jest prosty - albo przetną na pół, albo
    > (niezapiete) pozwolą wpaść do maszynki do mielenia.

    Skippy. Gdybyś przeczytał uważnie to co napisał prof. Dakowski nie gadałbyś
    takich oczywistych bzdur....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    "[...]
    Średnie przyspieszenie: a = v2/2s
    Przy początkowej (poglądowej) prędkości 300 km/h średnie
    przyspieszenia wynoszą:

    - przy długości drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g - wartość
    przyspieszenia ziemskiego)
    - przy długości drogi hamowania 100 m : a = 3.5 g
    - przy długości drogi hamowania 10 m : a = 35 g
    [...]

    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    <http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M
    %20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg>

    Końcowa prędkość ze stenogramów gdy samolot sie rozbił o ziemię wynosi 157
    km/h.

    Droga hamowania samolotu widoczna na zdjęciach...:

    http://www.pluszaczek.com/grafika/Amielin%20-%20kurs
    %20samolotu.jpg
    http://zapisz.net/images/297_bilde.jpg

    ...to około 200 metrów (nie ma żadnego krateru świadczącego o punktowym
    wbiciu się Tupolewa).

    Gdy popodstawiasz do wzorów prof. Dakowskiego ...
    http://zapisz.net/images/626_bez_tytu_u.png
    http://zapisz.net/images/953_bez_tytu_u1.png

    ...to musi ci wyjść, że samolot przy prędkości 157 km/h i drodze hamowania
    200 m rozbił się z przyspieszeniem a= 4,622 równym 0,471 g - czyli ....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    [...]"
    W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne
    dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych
    obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g
    są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać
    nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są
    omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich
    obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych
    (piloci, kierowcy wyścigowi).
    [...]."

    ....wcale nie tak niebezpiecznym dla zdrowia pasażerów.....

    P.S. 1.
    > A jak tam było, rzuciłeś pawia czy to był myśliwiec typu kukuruźnik?

    :).

    Nowoczesny pasażerski odrzutowiec. Leciał na wysokości paru tysięcy metrów
    (ponad chmurami) z prędkością około 1000 km/h. Strasznie mi się spodobało.
    Chyba mógłbym zostać pilotem :). Najbardziej podobał mi się start i
    lądowanie - pełna euforia : ).

    P.S. 2.
    I jeszcze obliczenia dla 300 km/h i 100-metrowej drogi hamowania
    potwierdzające prawidłowe obliczenia prof. Dakowskiego:
    http://zapisz.net/images/423_bez_tytu_u3.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/