eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNo to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Date: Thu, 2 Dec 2010 21:16:15 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 81
    Message-ID: <id8ur2$tg3$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <icbk76$2ij$1@usenet.news.interia.pl>
    <icbrb9$e0k$1@usenet.news.interia.pl>
    <icbt67$h1r$1@usenet.news.interia.pl>
    <4cea2857$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <icfu9n$9ki$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ceb8e6c$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <icg3sf$ifu$1@usenet.news.interia.pl> <icgca9$3lf$2@news.onet.pl>
    <icgg9l$6gr$1@usenet.news.interia.pl> <ichafh$ghq$1@news.onet.pl>
    <icl595$pii$1@usenet.news.interia.pl> <icloro$3s2$1@news.onet.pl>
    <iclsar$vd3$1@usenet.news.interia.pl> <icmrb2$14d$1@news.onet.pl>
    <icobf0$t4$1@usenet.news.interia.pl> <icojpo$av7$1@news.onet.pl>
    <icomhs$irp$1@usenet.news.interia.pl>
    <icomp7$j7h$1@usenet.news.interia.pl>
    <icomt5$jbv$1@usenet.news.interia.pl>
    <icondq$k7n$1@usenet.news.interia.pl> <icr1q0$m5i$1@news.onet.pl>
    <icssgm$250$1@news.onet.pl> <ict2a9$j4h$1@usenet.news.interia.pl>
    <ict9vj$5sa$1@news.onet.pl> <ictplg$oq2$1@usenet.news.interia.pl>
    <icttjg$ff5$1@news.onet.pl> <ictvtf$3dt$1@usenet.news.interia.pl>
    <icu6a7$egv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: arp19.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1291320994 30211 83.26.201.19 (2 Dec 2010 20:16:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2010 20:16:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:501123
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co do pasów tego typu to ci wyjasnie.
    > Przy tym przeciążeniu dylemat jest prosty - albo przetną na pół, albo
    > (niezapiete) pozwolą wpaść do maszynki do mielenia.

    Skippy. Gdybyś przeczytał uważnie to co napisał prof. Dakowski nie gadałbyś
    takich oczywistych bzdur....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    "[...]
    Średnie przyspieszenie: a = v2/2s
    Przy początkowej (poglądowej) prędkości 300 km/h średnie
    przyspieszenia wynoszą:

    - przy długości drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g - wartość
    przyspieszenia ziemskiego)
    - przy długości drogi hamowania 100 m : a = 3.5 g
    - przy długości drogi hamowania 10 m : a = 35 g
    [...]


    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    <http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M
    %20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg>

    Końcowa prędkość ze stenogramów gdy samolot sie rozbił o ziemię wynosi 157
    km/h.

    Droga hamowania samolotu widoczna na zdjęciach...:

    http://www.pluszaczek.com/grafika/Amielin%20-%20kurs
    %20samolotu.jpg
    http://zapisz.net/images/297_bilde.jpg

    ...to około 200 metrów (nie ma żadnego krateru świadczącego o punktowym
    wbiciu się Tupolewa).

    Gdy popodstawiasz do wzorów prof. Dakowskiego ...
    http://zapisz.net/images/626_bez_tytu_u.png
    http://zapisz.net/images/953_bez_tytu_u1.png

    ...to musi ci wyjść, że samolot przy prędkości 157 km/h i drodze hamowania
    200 m rozbił się z przyspieszeniem a= 4,622 równym 0,471 g - czyli ....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    [...]"
    W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne
    dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych
    obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g
    są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać
    nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są
    omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich
    obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych
    (piloci, kierowcy wyścigowi).
    [...]."

    ....wcale nie tak niebezpiecznym dla zdrowia pasażerów.....

    P.S. 1.
    > A jak tam było, rzuciłeś pawia czy to był myśliwiec typu kukuruźnik?

    :).

    Nowoczesny pasażerski odrzutowiec. Leciał na wysokości paru tysięcy metrów
    (ponad chmurami) z prędkością około 1000 km/h. Strasznie mi się spodobało.
    Chyba mógłbym zostać pilotem :). Najbardziej podobał mi się start i
    lądowanie - pełna euforia : ).

    P.S. 2.
    I jeszcze obliczenia dla 300 km/h i 100-metrowej drogi hamowania
    potwierdzające prawidłowe obliczenia prof. Dakowskiego:
    http://zapisz.net/images/423_bez_tytu_u3.png


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1