eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNo to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Date: Sun, 5 Dec 2010 21:38:15 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <idgt7v$hlm$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <icbk76$2ij$1@usenet.news.interia.pl> <idemcq$2dn$1@news.onet.pl>
    <idfkkp$gga$1@usenet.news.interia.pl> <idga74$eaq$1@news.onet.pl>
    <idgl1s$45m$1@usenet.news.interia.pl> <idglf5$kp2$1@news.onet.pl>
    <idgmde$6c7$1@usenet.news.interia.pl> <idgof0$kb$1@news.onet.pl>
    <idgpk6$bn8$1@usenet.news.interia.pl> <idgqp7$9ou$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cby87.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1291581504 18102 83.30.122.87 (5 Dec 2010 20:38:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:38:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:501198
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Okłamywanie urządzeń pokładowych na skutek puszczania fałszywego sygnału
    >> i mobilnych radiolatarni
    >
    > które przyrządy zostały zakłócone meaconingiem?

    TAWS, a radiolatarnie dawały sygnał tam gdzie nie powinne podczas
    ladowania....

    Czy tylko błędne naprowadzanie? Świadomość odległości od pasa startowego
    załogi rządowego Tu-154m
    http://ndb2010.wordpress.com/2010/11/28/swiadomosc-o
    dleglosci-od-pasa-startowego-zalogi-rzadowego-tu-154
    m/

    " [...] W związku z tym, że zapis o czasie markera bliższej pokrywa się z
    nierealnym czasem wyłączenia autopilota to z dużym prawdopodobieństwem można
    przypuszczac ze sygnał markera ndb został odebrany przez załogę tam gdzie
    samolot leciał na wysokosci 100 metrów (czas sygnału markera wg.stenogramów)
    a to oznacza, że sygnał markera ndb był 800 metrów dalej progu pasa niż
    powinien. [...]".



    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1