  • Data: 2005-01-07 14:03:06
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Jeśli to nie tajemnica jakie średnie wplywy miałeś...

    Okolo 10 tys w ciagu okolo pol roku. Wplaty baaaaaardzo nieregularne po
    kilka tys. Byly miesiace gdy na koncie bylo pusto zupelnie. Nie chce mi
    sie sprawdzac, ale tak na oko to chyba podzielili wplywy przez liczbe
    miesiecy i to jeszcze dodatkowo przez 2 i to co im wyszlo ma sie jakos
    do owych 700 zl.

    > Swoja drogą BPH stara się gonić do przodu :)

    Ale nie z powiadomieniami emailem. ;-)

    Bartol