    From: marek <mularek@wytnij_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Norda Spectrum jako konto wspolne?
    Date: Sat, 23 May 2009 21:46:58 +0200

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie nad odejsciem z Multibanku i zalozeniem
    > konta Spectrum w Nordei. Czy Nordea Spcetrum moze
    > byc rachunkeim wspolnym i jak wtedy liczyc wymagane
    > wplywy do zowlnienia z oplaty za konto - kazdy co najmniej
    > 1500, w sumie co najmniej 3000 czy moze jeszcze jakos inaczej.
    > Da sie zalozyc w Nordei jakies inne konto by na to konto
    > przychodzily pieniadze a nie na konto z karta (tak jak
    > eMax w mBanku) ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Spectrum moze byc rachunkiem wspólnym (ja tak mam)
    liczy sie 1500 na konto a nie na współwłaściciela
    mozna zalozyc tez konto PROGRES - cos w rodzaju eMaxa tylko troszke
    mniejsze oprocentowanie ostatnio zrobili :( (Minus konta PROGRES = tylko
    jeden darmowy przelew w miesiacu)
    Poza tym po ostatnim szaleństwie podwyżkowym w bankach jest to jedno z
    najtańszych kont na rynku.