  • 1. Data: 2009-05-23 18:25:02
    Temat: Norda Spectrum jako konto wspolne?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Zastanawiam sie nad odejsciem z Multibanku i zalozeniem
    konta Spectrum w Nordei. Czy Nordea Spcetrum moze
    byc rachunkeim wspolnym i jak wtedy liczyc wymagane
    wplywy do zowlnienia z oplaty za konto - kazdy co najmniej
    1500, w sumie co najmniej 3000 czy moze jeszcze jakos inaczej.
    Da sie zalozyc w Nordei jakies inne konto by na to konto
    przychodzily pieniadze a nie na konto z karta (tak jak
    eMax w mBanku) ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-05-23 19:46:58
    Temat: Re: Norda Spectrum jako konto wspolne?
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Da sie zalozyc w Nordei jakies inne konto by na to konto
    > przychodzily pieniadze a nie na konto z karta (tak jak

    Spectrum moze byc rachunkiem wspólnym (ja tak mam)
    liczy sie 1500 na konto a nie na współwłaściciela
    mozna zalozyc tez konto PROGRES - cos w rodzaju eMaxa tylko troszke
    mniejsze oprocentowanie ostatnio zrobili :( (Minus konta PROGRES = tylko
    jeden darmowy przelew w miesiacu)
    Poza tym po ostatnim szaleństwie podwyżkowym w bankach jest to jedno z
    najtańszych kont na rynku.

  • 3. Data: 2009-05-23 21:15:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-23, marek <mularek@wytnij_o2.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > jeden darmowy przelew w miesiacu)
    > Poza tym po ostatnim szaleństwie podwyżkowym w bankach jest to jedno z

    A można ustawiać limity na wypłaty w bankomacie / bezgotówkowe itp.?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-05-23 21:40:45
    Od: "u" <$@qr.st>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

    eurobank ci nie wystarczy? potrzebujesz większej funkcjonalności ?

  • 5. Data: 2009-05-24 04:17:10
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > On 2009-05-23, marek <mularek@wytnij_o2.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A można ustawiać limity na wypłaty w bankomacie / bezgotówkowe itp.?

    oczywiscie - ustawiasz limity dzienne/miesieczne wyplat z bankomatow i
    operacji bezgotowkowych

  • 6. Data: 2009-05-24 08:03:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    u pisze:

    > Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    >
    > eurobank ci nie wystarczy? potrzebujesz większej funkcjonalności ?

    W Eurobanku brak 2-ch podstawowych rzeczy - kredytu odnawialnego w
    koncie oraz mozliwosci wysylania online przelewow zagranicznych - tle
    jesli chodzi o same kono. No i naturalnie bezplatna karta na wszystkie
    bankomaty z Nordei nie ma konkurencji

  • 7. Data: 2009-05-24 08:48:19
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pewnie może, i pewnie na wszystkich wychodzacych będzie zawsze jedna i zawsze ta sama
    osoba jako zleceniodawca.
    JaC

  • 8. Data: 2009-05-24 10:21:11
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i naturalnie bezplatna karta na wszystkie bankomaty z Nordei nie ma
    > konkurencji

    Chyba trzeba za nia zaplacic 1,5 PLN/m-c.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2009-05-24 12:08:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba trzeba za nia zaplacic 1,5 PLN/m-c.

    Przepraszam, mialo byc karta na bezplatne wszystkie bankomaty :)

  • 10. Data: 2009-05-24 12:15:09
    Od: "u" <$@qr.st>

    > W Eurobanku brak 2-ch podstawowych rzeczy - kredytu odnawialnego w

    Czyli jak zwykle trzeba mieć konta w kilku bankach. Każdy ma inne
    wartościowe funkcje.