  • Data: 2009-07-22 17:15:29
    Temat: Re: Nordea - chipowe karty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:e457e3a4-5d12-4a77-b651-4d9e0ba64448@e18g2000vb
    e.googlegroups.com

    > O Frankfurcie. Napisales wczesniej ze "we Frankfurcie jest normalnie"
    > i stad moja uwaga o "normach" na pewnym kontynencie :p -- na podstawie
    > wlasnych doswiadczen.

    A wiesz czemu Cię sprawdzali "na Jezusa"? :) - Niemcy mają nosa i od razu
    wyczują, czy ktoś jest Jankesem :) A jak ktoś jest Jankesem to trzeba go
    "ugościć" w iście Hamerykańskim stylu, aby nawet w Europie czuł się jak w
    domu :) LOL.

    > Ale masz racje, pomijajac ten jeden wyskok, na innych lotniskach w
    > Niemczech bylo dotad OK. (Odpukac.)

    A wiesz czemu? :) - bo DE to normalny kraj :)

    PS.
    Oczywiście żartowałem (z tym Jankesem) - mam nadzieję, że nie czujesz do
    mnie żalu nasz drogi, grupowy hamerykański imperialisto :)

    Pozdrawiam gorąco i serdecznie :)