  • 1. Data: 2009-07-21 19:28:53
    Temat: Nordea - chipowe karty
    Od: Monika <z...@a...pl>

    Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
    Visa Electron z chipem. Piszę o tym ponieważ w czasie wakacyjnych
    wyjazdów karta z chipem może się przydać.

    Monika

  • 2. Data: 2009-07-21 19:35:36
    Temat: Re: Nordea - chipowe karty
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 21:28, Monika pisze:
    > Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
    > Visa Electron z chipem. Piszę o tym ponieważ w czasie wakacyjnych
    > wyjazdów karta z chipem może się przydać.
    >
    > Monika

    Ale tylko z czipem czy z czipem i paskiem magnetycznym?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-07-21 19:43:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Monika pisze:
    > Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
    > Visa Electron z chipem. Piszę o tym ponieważ w czasie wakacyjnych
    > wyjazdów karta z chipem może się przydać.

    Niby do czego unikatowego przyda się karta z chipem, do czego nie nadaje
    się karta bez chipa ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-07-21 19:47:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h455qu$gka$1@news.onet.pl...

    > Niby do czego unikatowego przyda się karta z chipem, do czego nie nadaje
    > się karta bez chipa ?

    Teoretycznie czy praktycznie?
    Na pewno karta bez chipa by dzialala tu
    https://gfs.nb.se/privat/bank/index.html :).

    MK

  • 5. Data: 2009-07-21 19:51:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Niby do czego unikatowego przyda się karta z chipem, do czego nie nadaje

    Na pewno karta bez chipa by slabo dzialala tu

  • 6. Data: 2009-07-21 20:11:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h455qu$gka$1@news.onet.pl

    > Niby do czego unikatowego przyda się karta z chipem, do czego nie nadaje
    > się karta bez chipa ?

    Niektóre biletomaty/automaty po za granicami naszego country lubią zgłupieć
    kiedy "poczęstujesz je" tylko kartą z paskiem :)

  • 7. Data: 2009-07-21 21:24:15
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Monika" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
    > Visa Electron z chipem.

    Mnie tez, zwlaszcza, ze w poczatkowym okresie karta nie dzialala w
    bankomatach BZWBK oraz eCardu (mniej wiecej od poczatku lipca juz dziala).

    Beniowa

  • 8. Data: 2009-07-21 21:25:00
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    a w czym karta chipowa lepsza od tej bez chipa ?

  • 9. Data: 2009-07-21 21:39:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Beniowa" <p...@i...public> wrote in message

    > Mnie tez, zwlaszcza, ze w poczatkowym okresie karta nie dzialala w
    > bankomatach BZWBK oraz eCardu (mniej wiecej od poczatku lipca juz dziala).

    Dziwne, bo przeciez ta karta jest obslugiwana przez BZWBK. Nawet jest na
    niej numer do Hotline BZWBK :).

    MK

  • 10. Data: 2009-07-21 22:03:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-21 21:28, Monika wrote:
    > Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
    > Visa Electron z chipem. Piszę o tym ponieważ w czasie wakacyjnych
    > wyjazdów karta z chipem może się przydać.

    Zgadza się. I muszę przyznać, że jestem zaskoczony, ponieważ chip na
    karcie jest wykonany lub pokryty srebrnym metalem, a nie złotym jak w
    znacznej większości innych smart cardów.