eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Nordea] kanal internetowy › Re: [Nordea] kanal internetowy
  • Data: 2008-02-27 10:11:41
    Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):

    > Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.
    >
    > Brak podanego terminu kiedy wstanie.
    >
    > marekz
    Komunikat ze strony:
    "Uprzejmie informujemy, iż w związku z awarią teleinformatyczną system
    bankowości elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą dostępne
    do odwołania. W celu aktywacji lub zastrzeżenia kart płatniczych oraz
    zastrzeżenia pakietów uwierzytelniających prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Klienta dostępnym pod numerami infolinii Banku 0 801 667 332 lub dla osób
    dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy +48 58 3 000 000.

    Do czasu usunięcia awarii dyspozycje mogą być składane w oddziałach Banku.

    Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. "

    Prawie zrezygnowałem z Multi na rzecz konta w Nordei (mam i tu i tu)
    Ale to nie pierwszy ich problem tego typu, więc zachowam oba...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1