  • Data: 2004-08-16 19:53:24
    Temat: Re: Nordea: pytania
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik napisał(a):

    > Co do Linuxa to dziala, nawet pod tekstowym ELinksem.

    Świetnie.

    > Nie, przynajmniej ja nie znalazlem.

    Dowiedziałem się u źródła: przelew można anulować do godziny 22 dnia
    poprzedzającego - potem wpada w tryby wielkiej machiny i już nic go z
    niej nie wyciągnie ;-)

    Poza tym: transakcje karciane rozliczane są on-line (przy czym może
    zdarzyć się, że jest konieczna druga próba podczas wypłacania z
    bankomatu - w pierwszej nie zawsze się udaje). Blokada zakładana jest od
    razu na koncie.

    I jedno ciekawe zdanie z maila od Nordei:
    "Nie pobieramy prowizji za przewalutowanie dot. wypłaty kartą Visa
    /jedyną prowizją może być kwota 10zł - za wypłatę za granicą z obcego
    bankomatu - czyli nie grupy Nordea/"
    To odpowiedź na pytanie, jaką prowizję nalicza Nordea przy pierwszym
    przewalutowaniu w łańcuszku waluta lokalna->Euro->złotówki. Wierzyć im?
    Skoro nie ma tego w TOiP, to skąd miałaby wiedzieć o tym osoba pracująca
    w obsłudze klienta ;-)

    Marek