  • Data: 2008-09-07 23:56:37
    Temat: Re: Normalny bank dla firmy
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 06 Sep 2008 22:09:08 +0200, siliana <t...@o...pl>
    wrote:
    > w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
    > mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam.
    Ależ ja nie mówię, że szukam banku, w którym pracują ludzie nieomylni.
    Szukam banku, który potrafi ze swojej pomyłki wybrnąć z twarzą i potrafi
    zrozumieć, że ktoś wykonuje przelewy nie po to, by 30 dni czekać na
    reakcję banku na jego pomyłkę, a dlatego, że ma taką biznesową potrzebę.
    Reakcja na poziomie "nie mamy pańskich pieniędzy, i co nam pan zrobi?"
    jest nie do przyjęcia.