  • 1. Data: 2008-09-06 18:48:21
    Temat: Normalny bank dla firmy
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    Po tym jak mBank zawieruszył mi gdzieś przelew międzynarodowy z którym
    akurat mi się spieszyło, mam do Was prośbę o polecenie normalnego banku
    dla firmy (sp. j.), który jest na tyle kompetentny, by nie zgubić przelewu
    w trybie SWIFT który realizowany jest wedle moich informacji dosyć
    automatycznie, i w którym, gdy coś już się niedobrego stanie, istnieje
    możliwość kontaktu z kimś innym niż pracownik infolinii, który może
    jedynie spisać reklamację. Dobrze by było, gdyby jednocześnie bank cenił
    sie normalnie w zakresie przelewów międzynarodowych (nie drożej niż mBank)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-09-06 20:09:08
    Temat: Re: Normalny bank dla firmy
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Tyll" <...@w...75.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie normalnie w zakresie przelewów międzynarodowych (nie drożej niż mBank)

    w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
    mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam. kazdy
    sie w zyciu zawodowym pomylil, ale krytykowac innych latwo. tez mnie
    wnerwiaja pomylki, ale wierz mi, ze nie znajdziesz instytucji, w ktorej nikt
    sie nie myli.

  • 3. Data: 2008-09-06 20:51:59
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    >Dobrze by było, gdyby jednocześnie bank cenił
    >sie normalnie w zakresie przelewów międzynarodowych (nie drożej niż mBank)

    O ile wiem ING ma sensowne przelewy (europrzelewy SWIFT?) za 5pln.
    Podobno szybko docierają.
    Ale o szczególy lepiej zapytac infolinię.

    pzdr
    tomasz

  • 4. Data: 2008-09-06 21:36:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    siliana napisał(a):
> [...]
    > sie w zyciu zawodowym pomylil, ale krytykowac innych latwo. tez mnie
    > wnerwiaja pomylki, ale wierz mi, ze nie znajdziesz instytucji, w ktorej nikt

    Wszystko polega jednak na tym, ze jesli pomyli sie ktos w normalnym
    banku to mozna do niego isc, porozmawiac z kierownikiem/dyrektorem albo
    nawet ze zwyklym pracownikiem, ktory wszystko zalatwi pewnie dosyc
    szybko. Natomiast w mBanku mozna sobie porozmawiac z robotem na
    infolinii, ktory ma klienta w du*ie, bo jest calkowicie anonimowy i
    zgonie z procedurami spisze reklamacje, ktorej czas rozpatrzenia to
    pewnie 30 dni. Oczywiscie po 30 dniach i braku reakcji ze stronu banku
    mozemy sobie skladac kolejna reklamacje albo dla urozmaicenia reklamacje
    od reklamacji. mBank to bankowy mcdonald i do powaznych spraw sie nie
    nadaje, poniewaz tak jak piszesz "kazdy sie w zyciu zawodowym pomylil",
    a w przypadku mBanku wyjasnienie pomylki, ktora jest zawiniona przez
    bank zajmuje czesto kilkadziesiat dni.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-09-07 08:29:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 06 Sep 2008 20:48:21 +0200, Paweł Tyll <...@w...75.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >sie normalnie w zakresie przelewów międzynarodowych (nie drożej niż mBank)

    To ja się podepnę - który bank oferuje rachunek bieżący dla firm (DG) w EUR +
    karta do tego rachunku.
    Na razie wiem, że są takie w BZWBK, ING i chyba w Citi, ale tam to chyba karta
    była podpięta do rachunku walutowego tylko dla wypłat gotówkowych.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2008-09-07 23:56:37
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Sat, 06 Sep 2008 22:09:08 +0200, siliana <t...@o...pl>
    wrote:
    > w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
    > mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam.
    Ależ ja nie mówię, że szukam banku, w którym pracują ludzie nieomylni.
    Szukam banku, który potrafi ze swojej pomyłki wybrnąć z twarzą i potrafi
    zrozumieć, że ktoś wykonuje przelewy nie po to, by 30 dni czekać na
    reakcję banku na jego pomyłkę, a dlatego, że ma taką biznesową potrzebę.
    Reakcja na poziomie "nie mamy pańskich pieniędzy, i co nam pan zrobi?"
    jest nie do przyjęcia.

  • 7. Data: 2008-09-08 08:15:58
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Paweł Tyll" <...@w...75.pl> napisał w wiadomości

    > jedynie spisać reklamację. Dobrze by było, gdyby jednocześnie bank cenił
    > sie normalnie w zakresie przelewów międzynarodowych (nie drożej niż mBank)

    To się rozejrzyj jakie banki masz w okolicy, zapoznaj się z ich oferta.
    Oferty są podobne
    Zacznij od PKO