  • Data: 2003-12-10 14:00:19
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
    > A mie tak, jesli to doprowadziloby do poprawnej logiki ze strony banku
    > (mowie o bezplatnym oscylatorku)

    No i czego to dowodzi?
    Jesli mialoby tak dzialac 60% klientow - to mozna sie zastanawwiac nad tym
    rozwiazaniem, ale jesli problem dotyczy promila "nawiedzonych" ;) to chyba
    gra warta swieczki, nie?
    Ja tam jesli bede utrzymywal to konto - to spokojnie zaplace to zlotowke i
    tyle. I podejrzewam, ze tak bedzie wiekszosc dzialala.

    > To akurat jest logiczne, bo z operacji kartowych w przeciwienstwie do
    > bezplatnych przelewow sa dla banku prowizje.

    Mnie sie wydaje, ze to raczej jest robione, bo polacy uzywaja kart glowne do
    wylaty z bankomatu...

    > Przekonales mnie. Nie skasuje tego konta. :)

    Zobaczy,my po jakim czasie ci sie znudzi taka zabawa ;)

    > Żartujesz? Popatrz na propozycje Glenn.

    A gdzie bedziesz mial to drugie konto? w mBanku czy VW? A jak tam wprowadza
    oplaty podobne, to co? ;)

    > A mi sie wydaje przeciwnie. Zobaczymy. Juz raz kiedy dyskutowalismy
    > na temat nowych uslug w mBanku i Multi Banku, zle sie Tobie wydawalo.
    > ;)

    ? Nie pamietam - przypomnij

    > Mam przeprowadzic wyliczenia? ;)

    Jesli zaliuczasz sie do ok 7 (czy 20%) klientow dochodowych to ok - ale
    zauwaz, ze nie jestes jedynym klientem tego banku...
    Jakos nie mozesz tego pojac ;) Tu mowa o prawie 500 klientow - posiadajacych
    rozne konta.

    > Pisalem Tobie ze mam konto pro i nie place za prowadzenie (jak
    > myslisz, dlaczego?;) oraz place karta.

    Piszac Ty - pisalem o statystycznym uzytkowniku, nie twojej osobie.
    Probujesz powiedziec, ze wiekszosc klientow Lukasa ma konto PRO i za nie nie
    placi?

    > Nie rozumiem. Te kilkadziesiat groszy to nie majatek dla banku, ale
    > pomnoz to przez kilka/kilkadziesiat tysiecy w skali miesiaca.

    Mysle, ze sie nie rozumiemy.
    Ja wychodze z zalozenia nie pojedynczego klienta (jak ty to robisz), tylko
    banku.
    Twoje teorie sa niestety lipne - bo gdyby tak bylo jalkbys chcial, to nie
    wiem jakim cudem Pekao SA albo PKO BP mialby tylu klientow... :D