  • Data: 2003-12-11 13:45:03
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br9p9n$ftq$1@news.onet.pl...

    > No o tym przeciez caly czas pisze.

    Mo wlasnie: kawa czy lokata, saldo czy herbata? ;)

    > Skala podwyzek jest mala - wiec zupelnie nie wiem o co chodzi i dlaczego
    tak
    > sie o zyski banku obawiacie? ;)

    Raczej nie o zyski, tylko mniejsze zyski, które bank bedzie ze mnie czerpal.
    Poza tym ten oscylatorek kloci sie z moim poczuciem przyzwoitosci ;) Nie
    dosyc, ze lukas nie zarobi, to jeszcze VW i mBank straca :(

    > O karty, o karty.
    > Przeciez 1/3 klientow korzysta z kart w POSach - reszta tylko do
    wyplacania
    > kasy z bankomatow. To wlasnie na tym ma polegac aktywizacja klientow- z
    > aktywniejszego korzystania z konta - a wiadomo z im wiecej produktow
    > korzystasz tym bardziej jestes klientem lojalnym.

    Jak im sie uda to pogratuluje, jesli chodzi o karty ;)