  • Data: 2010-02-19 19:15:43
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-02-19 19:08, Kamil Jońca wrote:

    > [...]
    >
    > Ale dokładnie to napisałem "Jeśli to chwyci to będzie można mówić o
    > rewolucji".
    > Teraz to są tylko pobożne życzenia mBanku. I napalonych dziennikarzy :P
    > KJ

    Kamil. W ten sam sposob kapitula z 9 osob napalila sie na mobilny debet
    Inteligo w telefonie. Zarowno w pierwszym jak i w drugim etapie wybor
    padl na te usluge i zostala uznana za innowacje 2009 (chociaz wybor nie
    byl zbyt szeroki ;). Uzasadnienie? Bo to moze zmienic obraz polskiej
    bankowosci.
    A co do umowy ramowej + prescoringu. Na moj nos to bedzie strategiczny
    kierunek mBanku na ten rok i pewnie na nastepne lata. Z kilku przyczyn.
    Poczawszy od rekomendacji T, poprzez uproduktowienie wlasnej bazy
    klientow (wyszli z kredytami do obcych klientow i dostali niezle po
    tylku), a na obnizaniu kosztow skonczywszy.

    To co wdrozyl mBank nie jest niczym nowym - bo o tej koncepcji dawno sie
    mowilo. Teraz jednak wdrozono to w zycie.

    Pytanie - kiedy uznasz czy chwycilo? Bo ja jestem pewien, ze chwyci -
    nie tylko w mBanku. A ze to padlo na mBank? A czy to moja wina - ja
    licze na Multi - bo to jest moje glowne konto. Jako drugie robie Aliora
    - zeb wlasnie tam tez zobaczyc jak to dziala. Umowa ramowa tam juz jest
    - ale jeszcze nie ma automatyzacji scoringu jeszcze.

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl