  • 1. Data: 2010-02-17 14:23:27
    Temat: Nowa era w bankowości internetowej za sprawą mBanku?
    Od: kw <k...@g...com>

    do poczytania
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zaczyna-sie-nowa-era
    -w-bankowosci-internetowej-2094509.html

    co wy na to?

    kaw

  • 2. Data: 2010-02-17 14:26:46
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kw" news:2ba3020c-b46e-4ea0-b919-4beb9d1b45d8@v20g2000yq
    v.googlegroups.com

    > do poczytania

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zaczyna-sie-nowa-era
    -w-bankowosci-internetowej-2094509.html
    > co wy na to?

    ze ten marketingowy spam, który przywital mnie przy porannej kawce jest
    bardzo, ale to bardzo wkur...cy.

  • 3. Data: 2010-02-17 15:13:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Feb 2010 06:23:27 -0800 (PST), w
    <2...@v...go
    oglegroups.com>, kw
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > co wy na to?

    Mój stan wniosków na dziś wygląda następująco:

    Złożone wnioski:
    Numer xxxxxxxxxxxxxx
    Nazwa Wniosek o ubezpieczenie samochodowe
    Status Wniosek złożony
    Ostatnia zmiana statusu 23-09-2007
    Opis statusu Wniosek został złożony

    *** Stopień rozpatrzenia wniosku 0% *** :)

  • 4. Data: 2010-02-17 15:17:16
    Od: "UHF" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kw <k...@g...com> napisał(a):

    > co wy na to?

    Właśnie przeczytałem tą wspaniałą wiadomość ;) że jako stałemu klientowi
    zaproponowali mi kartę kredytową i kredyt odnawialny z limitem... 1200
    PLN ;-) Niech dopracują system dobierający te "indywidualne" oferty bo jak
    narazie to tylko się ośmieszają.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-17 17:40:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zaproponowali mi kartę kredytową i kredyt odnawialny z limitem... 1200
    > PLN ;-) Niech dopracują system dobierający te "indywidualne" oferty bo jak

    wygląda na to, że jesteś dość słabym stałym klientem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-02-17 17:58:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    -w-bankowosci-internetowej-2094509.html

    > ze ten marketingowy spam, który przywital mnie przy porannej kawce jest

    Musza mbankowcy podplacac za rozne artykuly w bankierze, bo tak na prawde
    nie maja czym juz rynku zawojowac. teksty w stylu, ze mozna w zabce wplacic
    za 1zl sa ogromnym wydarzeniem; majac konta w wielu normalnych bankach moge
    do nich wplacac nie placac prowizji i nie czekajac na zaksiegowanie na
    koncie pare dni. Niestety banki tradycyjne juz dawno wytracily mbankowy
    glowny atut w postaci internetowosci. Pewna epoka juz sie skonczyla i te
    artykuly sa proba udowodnienia ile to mbank moze zrobic i jak sie bedzie
    rozwijal, itd.
    mBankowe konto zamknalem juz kilka lat temu i nie zaluje, bo caly szeroki
    zakres uslug mam z innych bankow tradycyjnych 'placowkowych', a praktycznie
    sporo bankow ma konta dedykowane do internetu, np DBnet.
    Zestaw roznych rachunkow ror+oszczedn. DBnet, Alior, BZWBK, Eurobank,
    Meritum, lokaty Open, Getin-tradycyjny w calosci pokrywa moje potrzeby a
    koszty prowadzenia tego wszystkiego sa za 0zl a wygoda duzo wieksza od tych
    czysto internetowych McBankow, gdyz w razie wiekszych problemow ide do
    placowki i sprawa jest duzo lepiej, szybciej zalatwiona. Generalnie nie mam
    oporow do otwierania i zamykania rachunkow, oczywiscie bankowcy takich
    klientow nie lubia, ale to juz ich problem a nie moj.

  • 7. Data: 2010-02-17 19:36:29
    Od: "mk2010" <m...@o...pl>

    Od 3 lat posiadam kartę kredytową Visa Gold mBanku z limitem 20.000 zł z
    której jestem zadowolony.

    W grudniu 2009 mBank zaproponował mi kredyt odnawialny na kwotę 20.000 zł
    który w dodatku najniższe oprocentowanie z tytułu posiadanej przeze mnie ww.
    karty. Skorzystałem z niego bardzo szybko. Nie musiałem oczywiście dostarczać
    żadnych zaświadczeń o dochodach, podpisałem tylko ramową umowę kredytową i
    szybko skontaktowałem się z agentem mBanku i uzyskałem go. To wielki plus dla
    mBanku.

    Niestety w styczniu 2010 zachciało mi się zmienić kartę z VG na Visę Platinum.
    Wyczytałem na stronie www, że jedynym warunkiem otrzymania jest zaświadczenie
    o dochodach, które musi być min. 5000 netto. Otrzymałem je bez problemu z
    zakładu pracy i wziąłem się za wypełnianie wniosku o kartę. Niestety system
    wyliczył mi, że nie mam zdolności kredytowej. Telefon do mBanku, rozmowa z
    operatorem - to samo. Dla wyjaśnienia chciałem dodać, że chciałem zrezygnować
    z obecnej karty VG narzecz nowej VP z TAKIM SAMYM LIMITEM. Nic bie dało się
    zrobić.

    A dzisiaj bardzo mnie wkurzył dzisiejszy mail od mBanku, że mogą mi
    zaproponować kredyt gotówkowy w wysokości 20.000 zł.
    Kur..., to mam w końcu tą zdolność kredytową czy jej nie mam. Co wy na to.

    PS.
    Będę jeszcze zakładał w tym miesiącu konto firmowe w mBanku ale stanowczo bez
    kredytu skoro bank nie potrafi wyliczyć poprawnie zdolności kredytowej i nie
    może zastąpić jednej karty kredytowej inną z takim samym limitem a z drugiej
    proponuje drugi kredyt gotówkowy 20.000 zł do obecnego odnawialnego 20.000 zł.
    To jakiś absurd.

    Niezadowolony klient

  • 8. Data: 2010-02-17 19:47:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    zauważyłem tylko tyle, że bank SILNIE zwraca uwagę na to czy na konto
    wpływa wynagrodzenie

    mam podgląd do dwóch kont: na jednym wpływy po ok. 2kzł miesięcznie i
    bank proponuje kredyt w KO, KK i kr. gotówkowy;
    na drugim koncie nie ma stałych wpływów tylko co jakiś czas większe
    kwoty trafia na eMaklera lub do SFI i propozycja to tylko kr. gotówkowy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-02-17 20:01:36
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Lut, 20:47, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > mam podgląd do dwóch kont: na jednym wpływy po ok. 2kzł miesięcznie i
    > bank proponuje kredyt w KO, KK i kr. gotówkowy;
    Chyba jednak nie tak silnie - mnie tylko kredyt gotówkowy
    zaproponowali.

  • 10. Data: 2010-02-17 21:03:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "mk2010" news:5065.000001a2.4b7c453d@newsgate.onet.pl