  • Data: 2011-07-24 12:58:39
    Temat: Re: Nowa lokata w IB
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <...@w...pl> writes:

    > Tymczasem jakoś ok. 2
    > lat temu Millenium dawało na 2-letniej 8%,

    Rzeczywiscie tak bylo? Nie byla to przypadkiem taka lokata, w ktorej
    dopiero ktorys tam (ostatni) miesiac mial 8%, a srednia wychodzila
    zupelnie zwykla i, biorac pod uwage Belke, nieatrakcyjna?

    > a w podobnym okresie np.
    > lokata Killer w Pocztowym dawała 10% - fakt, że na krótki czas,

    I czy przypadkiem nie bylo tam ograniczenia do zupelnie niewielkiej
    kwoty, i ograniczenia ilosci lokat np. do jednej?

    > Dlatego ja osobiście
    > wolę "ryzykować własne pieniądze" na 6% w banku z gwarancjami BFG typu
    > Idea Bank niż na 3% w mBanku, w struktury z gwarancją kapitału itp.

    W mBanku to chyba 4% aktualnie, na jednodniowej lokacie. Chyba ze ktos
    nie bierze udzialu w "promocji", nie wiem czy jest calkiem dla
    wszystkich.
    --
    Krzysztof Halasa