  • Data: 2009-10-19 07:46:07
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hbh2o3$efq$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy jesteś zdania, ze ofiara powinna płacić za ściganie, osądzanie i
    > więzienie człowieka, który jej wyrządził krzywdę?

    Jestem zdania, że ponieważ koszty więzienia takiego misia to ponad 2k, to
    najprościej będzie zamiast go zamykać przeznaczyć te pieniądze dla ofiary w
    razie nieściagalności, a misia zblokować przez Skarbowy i Rejestr dłużników
    i nie robić krzywdy dzieciom zamykając ojca bezsensownie do kicia. W imie
    wimaginowanej sprawiedliwości podnoszone przez to są mocno koszty społeczne
    całej sprawy oraz przy okazji dodatkowym ludziom wyrządzana jest krzywda.
    Inna sprawa że kompletnie nie wierzę w zapewnienie tak płatnej pracy
    wszystkim udupionym alimenciarzom czyli de facto żona i dzieci nie dostaja i
    tak zadnej kasy, a my wszyscy dodatkowo się składamy na karę, która niczego
    nie załatwia. Bo jak kest z czego ściągać, to po co zamykać. A jak nie ma,
    to co da zamknięcie?