  • 1. Data: 2009-10-11 11:21:06
    Temat: Nowa partia
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Ciekawe czy marudzacy tutaj sa gotowi cos zrobic czy tylko beda siedziec
    z zalozonymi rekami i marudzic?
    Program nowej partii:
    - Likwidacja senatu, jednomandatowe okregi wyborcze, ograniczenie
    liczby poslow do okolo 200.
    - Dobrowolnosc OFE.
    - Likwidacja przywilejow emerytalnych dla grup zawodowych
    - Prywatyzacja sluzby zdrowia i wprowadzenie "kuponow zdrowia"
    finansowanych z budzetu, ktore moga zostac uzyte do placenia za uslugi
    medyczne lub do finansowania prywatnych ubezpieczen zdrowotnych. Nie
    uzyte kupony bedzie mozna wymienic na gotowke.
    - Pelny ZUS dla najbogatszych rolnikow. To obnizy skladke i
    stopniowo bedzie mozna oblozyc zusem wszystkich rolnikow.
    - Ustalenie jednakowych podrecznikow szkolnych w calej Polsce i
    niezmienianie ich przez 10 lat. Prywatyzacja szkolnictwa z kuponami
    na wzor sluzby zdrowia.
    - Polityka prorodzinna: Bezdzietni placa 19% pit, jedno dziecko 15%,
    dwoje 10%, troje 0%. Podobnie z innymi podatkami bezposrednimi.
    Likwidacja becikowego.
    - Czlonkiem partii moze zostac tylko osoba urodzona po 1971 roku.

    Sa chetni?

  • 2. Data: 2009-10-11 11:41:42
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisal w wiadomosci
    > Ciekawe czy marudzacy tutaj sa gotowi cos zrobic czy tylko beda siedziec z
    > zalozonymi rekami i marudzic?
    > Program nowej partii:
    > - Likwidacja senatu

    gdzies to juz slyszalem ;-)

    , jednomandatowe okregi wyborcze,

    to tez ;-)

    ograniczenie
    > liczby poslow do okolo 200.

    to tez :-)

    .
    > - Pelny ZUS dla najbogatszych rolnikow.

    No przeciez ma byc :-)

    Wszystko pieknie, zalózmy ze odniesiesz olbrzymi sukces i wejdziesz do
    sejmu, zeby przeprowadzic takie zmiany potrzeba zmiany konstytucji (poza
    zusem) do czego potrzeba wiekszosci 2/3 glosów w Sejmie czyli potrzebujesz
    zgody 2/3 parlamentarzystów do przeprowadzenia zmian. Jak mi powiesz jak
    zamierzasz to osiagnac to bede pierwszym w Twojej partii ;-)

  • 3. Data: 2009-10-11 11:44:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    300 mld USD dlugu jest nie do przeskoczenia. Polacy sa ugotowani na amen.

    D.

  • 4. Data: 2009-10-11 11:46:04
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 300 mld USD dlugu jest nie do przeskoczenia. Polacy sa ugotowani na amen.

    Hehe to jak my jesteśmy ugotowani to tacy brytyjczycy czy amerykanie to już
    chyba wyparowali ;-)?

  • 5. Data: 2009-10-11 11:52:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    USA sobie poradza. Od zawsze caly swiat na nich robil. Maja drukarnie kasy,
    ktora sie placi na calym swiecie. Pozniej wprowadza sobie Amero. Polska
    jedyne co posiada, to dwoch nieciekawych sasiadow, Ryżego przygłupa i
    kosmiczne dlugi.

    D.

  • 6. Data: 2009-10-11 12:00:08
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > kasy, ktora sie placi na calym swiecie. Pozniej wprowadza sobie Amero.
    > Polska jedyne co posiada, to dwoch nieciekawych sasiadow, Ryżego przygłupa

    Ale w porównaniu do Europy to nasz dług też jest śmiesznie mały.

  • 7. Data: 2009-10-11 12:08:29
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Fidelio wrote:
> [...]
    > mi powiesz jak zamierzasz to osiagnac to bede pierwszym w Twojej partii ;-)

    "One day at a time". Najpierw trzeba zebrac chetnych do zalozenia partii.

  • 8. Data: 2009-10-11 12:10:44
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > 300 mld USD dlugu jest nie do przeskoczenia. Polacy sa ugotowani na amen.
    Wiec lepiej jest nic nie robic?

  • 9. Data: 2009-10-11 12:11:03
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Polska jedyne co posiada, to dwoch nieciekawych sasiadow, Ryżego przygłupa i
    kosmiczne dlugi.

    Dieter, mam propozycję: zostań ministrem finansów i wicepremierem. Wprowadzisz
    całkowicie nową politykę finansową państwa opartą na astrologii finansowej.
    W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym spekulantem giełdowym i na dowód dołącz
    kilka swoich prognoz: m.in. o 200% wzrostów w 2008r. pewnej spółki na literę
    P, oraz krachu gospodarczego USA zapoczątkowanego w 2007r. przy którym Wielki
    Kryzys 1929-1932 to miało być "małe miki".

    p.s. Tak poważnie mówiąc, jak czytam niektóre Twoje opinie to przypomina mi
    się z dzieciństwa bohater kreskówek dziecięcych, który "błąkał się po całym
    świecie, aby dojść do Pacanowa" :-)

    Sławek

  • 10. Data: 2009-10-11 12:19:02
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    W liście motywacyjnym napisz koniecznie, że Balcerowicz, Orłowski czy Rozłucki
    to amatorzy i dyletanci, którzy mogliby Ci parzyć kawę i czyścić obuwie.
    Nie zapomnij podkreślić, że L.Wałęsa to Twoim zdaniem Bolek a Ryży jest
    przygłupem.