  • Data: 2009-05-27 08:11:53
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    widze, ze zdania nt tej karty są podzielone, IMHO to niezly pomysl ze
    strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest
    cos, a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia

    ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach
    spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas -
    dla mnie bomba, bo zarcie lub paliwo kupuje co kilka dni a rower czy
    materialy budowlane co kilka lat wiec karta oferujaca zwrot za towary,
    ktorych nie kupuje lub akurat nie potrzebuje nic mi nie daje...

    aktualnie korzystam z kk Aliora i mam 1% zwrotu za wszystko, a za paliwo
    kk GE - 2,5% zwrotu

    --
    pozdrawiam
    RobertS