  • Data: 2009-05-27 08:29:02
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłaby jeszcze bardziej super gdyby oferowała zwrot 50%.
    ;-D

    > Ja się poddaję, karta chyba rzeczywiście musi byc beznadziejna a klienci
    > są słusznie niezadowoleni. Dramat. :)
    Dlaczego mają być niezadowoleni? Jak komuś się ta karta nie podoba to
    zwyczajnie o nią nie wnioskuje...

    Natomiast jeżeli ktoś np. planuje wydatki remontowe za 10.000 zł to
    dzięki tej karcie zaoszczędzi 600 zł. Wniosek taki, że opłaca się kartę
    mieć nawet dla jednego większego zakupu oczywiście jeżeli komuś chce się
    bawić w takie ceregiele ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS