    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Date: Wed, 03 Jun 2009 17:44:54 +0200

    szczurwa pisze:
    > Tuż przed rozpoczęciem procesu w 1995 r. Elektromis sprzedał na pniu
    > 48 hurtowni firmie z kapitałem portugalskim Jeronimo Martins
    > Dystrybucja. Trzy lata później ta sama firma kupiła od Elektromisu
    > sieć 243 dyskontów spożywczych Biedronka. Dzisiaj Mariusz Świtalski
    > jest jednym z szefów Domu Inwestycyjnego Elektromis, do którego należy
    > sieć sklepów spożywczych Żabka. - Pan prezes nie rozmawia z
    > dziennikarzami - informuje jego sekretarka. - Dlaczego nie? Nie, bo
    > nie

    Specyfika polskiego biznes polega na tym, że zapewne większość
    prezesów/właścicieli potężnych firm jest w coś "umoczona". O obecnych
    fortunach zadecydowały układy, znajomości i inne niezbyt szlachetne
    formy dochodzenia do majątku. Tylko, że nie wszystkich złapano albo nie
    wszystko ujawniono.

    --
    Mithos